صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد
سرخط خبرها

برکناری مترجم برانکو به خاطر کرونا!

  • کد خبر: ۵۵۱۷۴
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
برکناری مترجم برانکو به خاطر کرونا!
مشاری الغامدی مترجم معروف تیم فوتبال الاهلی از سمت خود اخراج شد.
به گزارش شهرآرانیوز، گفته می‌شود علت این اخراج عدم تمکین الغامدی نسبت به کاهش حقوقش در دوره کرونا بوده است. همچنین ولادان میلوژوویچ سرمربی صربستانی تیم الاهلی نیز همزمان با پایان همکاری این مترجم، یک فیزیوتراپ را هم از این تیم اخراج کرد تا این شایعه مطرح شود که او امکان کار با مشاری الغامدی را نداشت.

مترجم توانمند سعودی از سال ۲۰۱۵ در تیم الاهلی حضور داشت و تقریبا در تمام فصول روی نیمکت این تیم نشست. او در ۹ دوره با مربیان مختلف همکاری کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به برانکو ایوانکوویچ، کریستین گروس، خوزه مانوئل، پابلو گوئدو، خورخه فوساتی و... اشاره کرد که همگی از کشور‌های متفاوت بودند.

این در حالی است که مشاری الغامدی یک روز پیش از بازی با التعاون تصادف شدیدی کرد و برای جراحی به اتاق عمل رفت و نسبت به اخراج خود بی اطلاع بود تا این که در شبکه اجتماعی توییتر این خبر را خواند و سپس با انتشار پیامی نوشت که قصد دارد با شکایت از باشگاه الاهلی، تمام حق و حقوقش را بگیرد. او همچنین نوشت که در همین مدت کوتاه از ۱۲ باشگاه عربستانی پیشنهاد گرفته است.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->